SaldeoSMART - rewolucja w księgowości

Rozwiązanie dla Biur Rachunkowych oraz Firm z własnym Działem Księgowym.

SaldeoSMART, to platforma dla Biur Rachunkowych z programem do odczytywania papierowych i elektronicznych faktur oraz komunikacji z klientem.

To również aplikacja łącząca inteligętny obieg dokumentów z programem do automatycznego odczytywania danych z faktur.

Z SaldeoSMART oraz faktury papierowej masz zawsze pod ręką, bez potrzeby szukania w segregatorach.

Aplikacja SaldeoSMART jest dostępna zarówno w tradycyjnym modelu instalowanym na komputerze w biurze, jak i w nowoczesnym modelu abonamentowym online, gdzie nie ma potrzeby inwestowania we własny sprzęt komputerowy.

SaldeoSMART dla Biur Rachunkowych

SaldeoSMART dla Biur Rachunkowych

Wielofunkcyjna platforma dla Biur Rachunkowych oraz ich Klientów. Zatrudnij SaldeoSMART do pracy przez całą dobę!

SaldeoSMART to nowoczesna platforma dla księgowych w biurach rachunkowych, która umożliwia odczytywanie danych z faktur wraz z elektronicznym obiegiem dokumentów. To także narzędzie dla przedsiębiorców do komunikacji z księgowością, wystawiania faktur i kontroli płatności.

Dzięki SaldeoSMART zyskujesz czas, eliminujesz błędy, poprawiasz jakość pracy księgowego.

Odczytywanie dokumentów

Aplikacja odczytuje skanowane dokumenty i automatycznie uzupełnia informacje z faktury. Pozwala to na wyeksportowanie ich do pliku i import w programie księgowym, jakiego używasz w swoim biurze.

NOWOŚĆ - teraz dostępne również odczytywanie wyciągów bankowych z formatu PDF oraz odczytywanie pozycji towarowych z faktur.

Obieg dokumentów

Opcja dla wymagających. Stwórz indywidualny obieg dokumentów we współpracy ze swoim Klientem.

Nadaj właściwy kierunek dokumentom Twoich Klientów i zyskaj przewagę konkurencyjną na rynku.

Elektroniczny obieg dokumentów w biurze rachunkowych to rozwiązanie także dla Twojego biura.

Komunikacja z Klientem

Platforma do komunikacji Biura Rachunkowego i jego Klientów z programem do wystawiania faktur, funkcją automatycznego przesyłania rozliczeń księgowych oraz opcją prowadzenia KASY (KP, KW, Raporty Kasowe).

To rozwiązanie dla Biura Rachunkowego, które chce ułatwić swoją pracę i zyskać pozycję lidera na rynku usług księgowych.

Korzystanie z aplikacji SaldeoSMART to przyszłość w księgowości.

Co daje SaldeoSMART:

  • Ograniczenie kosztów związanych z przetwarzaniem dokumentów (nawet do 50%)
  • Zwiększenie efektywności pracy pracowników
  • Dostęp do wszystkich dokumentów firmy / klienta biura w formie elektronicznej 24h / dobę
  • Oszczędność czasu, który wcześniej zajmowało ręczne wprowadzanie dokumentów do programu
  • Obsługa więcej klientów w tym samym czasie (w biurze rachunkowym)
  • Szybsze wyszukiwanie potrzebnego dokumentu

SaldeoSMART dla Firm

SaldeoSMART dla Firm

System do odczytywania danych z dokumentów i ich inteligentnego obiegu. Nadaj właściwy kierunek dokumentom Twojej Firmy z platformą SaldeoSMART.

Dzięki wbudowanemu systemowi do odczytywania danych z dokumentów (faktur wraz z pozycjami towarowymi, wyciągów bankowych, innych typów) samodzielnie wprowadza je do programu księgowego, systemu ERP lub eksportuje do pliku JPK.

Wyposażona w wielofunkcyjną wyszukiwarkę dokumentów i raporty analityczne stanowi nieocenioną pomoc w rozwoju Twojej firmy.

Dokumenty automatycznie kierowane są w odpowiedni obieg dokumentów. Indywidualna konfiguracja systemu wspiera zarządzanie firmą i dokumentami.

Korzystanie z SaldeoSMART dla Firm to przede wszystkim:

  • Innowacyjne podejście do pracy z dokumentami – bez konieczności ich ręcznego przepisywania, bez wersji papierowej aplikacja pozwala na pracę z dokumentem przy dużym rozproszeniu zespołu.
  • Elastyczność i Wygoda - system umożliwia tworzenie obiegów wielu typów dokumentów, z możliwością ich samodzielnej zmiany i szybkiej rozbudowy.
  • Ewolucja w Księgowości - dzięki sztucznej inteligencji i szybkiej kategoryzacji system automatyzuje proces księgowania.
  • Któtki czas wdrożenia.

Raz dodany dokument jest zawsze dostępny - 24h/dobę z każdego miejsca na świecie